Post by miefwafinenpros on Feb 21, 2022 9:08:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ NERF Epic Pranks! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ NERF Epic Pranks! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch poäng ▞▞▞
▞▞▞ NERF Epic Pranks! 2022 version ▞▞▞
Det är ett bra spel men annonserna fungerar inte för att låsa upp nya vapen
Det här spelet är för roligt, jag bryr mig inte om annonserna eftersom jag sätter på flygläge och jag är nästan på nivå 468
Det här spelet säger hela tiden att jag klarar nivåer och att jag inte behöver trycka på någonting. Så det visar sig mycket lätt att vinna och blir väldigt tråkigt snabbt på grund av denna glitch. Vänligen fixa detta. Utan med denna glitch kommer Nerf episka upptåg att bli roliga snabbt.
Jag läste kommentaren mest lägg till en så doser appen stör alla på grund av lägg oh och jag försöker ladda ner 😡😡 😡😡😡 var det värsta tog en timme jag är verkligen arg på att jag älskar att få ett spel och spela men jag kunde inte 🥺😭 😥😭😫😭💔😔😭💔😔😔😫😭😔😭😫😔😫😭😭☹️😟😢
Inte provat det, men jag kommer ihåg att jag spelade det tidigare, men sedan tog jag bort det, nu laddar jag ner, det tar 3 till 5 omgångar för nedladdningen, på det visar den knappen för installation om och om igen efter rundan är klar. Det är därför ha det 1 stjärna. Men när vi spelar är det bra! Men bara fixa detta!
Mycket trevligt
Det här spelet är fantastiskt men så många annonser
Spelet är överlag väldigt enkelt, men roligt. Däremot har jag 3 uppgraderingspistoler som kräver att du tittar på ett tillägg för att låsa upp. Fliken "lås upp" fortsätter bara att snurra. Jag har kollat i några timmar nu och det bara snurrar så inga nya Nerf-vapen i ett spel om att låsa upp nya Nerf-vapen. Ditt spel är väldigt trasigt, skam.
det är tråkigt det enda du gör är att skjuta en kille med pilar och sedan ta en nivå. det här spelet borde få rickrolled. det är så tråkigt och repetitivt
Jag älskar det här spelet mycket men varje gång efter en omgång har det en video i ungefär 30 sekunder varje gång det är så irriterande men överallt är det ett riktigt bra spel. Och varje gång jag har för att titta på en annons för ett nytt vapen eller betala riktiga pengar eller gör mig så arg🧐😡😠😤😤😤😤😤
Bra för skoj... Barn kommer att njuta av det... Inga annonser förrän du vill se dem för vapen eller något annat... Annonser är i princip ditt val... Intressant spel att spela
För många annonser, även när du klickar på "nej tack" tar det dig fortfarande till annonser...
Annonser för nya vapen, gåvor eller extramynt laddas inte. Alla andra annonser laddas. 😒
Bast
Piano Game: Classic Music Song Music sviq
NERF Epic Pranks! Akcja cuhz
گیم خوبیه ولی تفنگ هار باز نمیکنه dess bra spel men de nya vapnen öppnas inte och det är mycket dåligt ige detta spel 4 poäng
Bakso Solo "Kota Blitar" : Resep Bakso Solo · Ideas For Nerf Gun Rack - 24 Ideas ... Best And Worst April Fools Day Pranks : 17 Super E..
Annonserna fungerar inte, så jag kan inte skaffa nya nerf guns men när jag inte försöker skaffa nya vapen är det allt som finns, men förutom det bra spelet
Det är ett häftigt spel. Och första gången jag spelade det här spelet älskade jag det för mycket. Jag gillar faktiskt nerf guns och jag har 8 nerf guns. Och jag njöt också av spelupplevelsen.
JAG ÄLSKAR DET! Jag har inget emot annonserna, det finns färre tillägg också om det är ett offlinespel som du stänger av ditt wifi och inga tillägg gratis! Även detta spel är det bästa!
Jag bara älskar det, mer realistiskt, inga problem med annonser okej, även prenumerationen är billig
NERF Epic Pranks! پرتحرک arxj
Kan vara ett roligt spel men det är buggy
Fantastiskt, jag älskar verkligen spelet, jag önskar att det fanns en skanner så att du kunde skanna dina nerf-vapen i spelet, och fler saker att köpa med mynten du samlar på, förutom att det är fantastiskt och ett väldigt bra spel, prova det nu kan vi börja skjuta
När jag lämnar spelet som inte är under startskärmen förlorar jag mina framsteg, och detta är ett problem eftersom spelet ibland fryser (inte min telefon, den klarar mer krävande spel) och om du lämnar kommer du att förlora framsteg.för många annonser, en (30 sek) efter varannan nivå och du kan inte stänga av WiFi eftersom du behöver annonser för att få bättre vapen. Det krävs inte heller några färdigheter. EDIT: pengar har praktiskt taget ingen mening eftersom kostymer inte kostar mycket
Det här spelet är riktigt roligt och det kommer jag att göra, men det löser sig ibland
Det här spelet är fantastiskt men det är sant att det spelar samma nivå igen.
Det är ett väldigt bra spel senast jag var på nivå 209 men det fortsatte att släpa lite men det är fortfarande ett bra spel
Det är bra men med många annonser
Det var riktigt roligt jag spelade i 3 dagar ungefär 2 timmar om dagen och fick väldigt mycket gun dance och karaktär som du kan utan att titta på tillägg och betala för dem. Jag var på lv 107 och jag blev bara uttråkad, lägg till fler vapen och karaktärer och lite bättre dans
Det här är så roligt men tillägget stör även med internet men kan du lägga till Kamehameha dess animation är att du använder din hand men om det gillar en bänk så är det kid spränga det så coolt om du gör du är mitt favoritspel
Spelet har bara 99 nivåer eller kan ha en bugg. Spelet fortsätter att stängas av innan det sista föremålet tas ner. Vi provade spelet på flera Android-enheter och slutade med samma resultat.
Varje gång en annons dyker upp måste jag upprepade gånger klicka på den och det händer aldrig när jag klickade på den ungefär vad 15 gånger den slutade frysa så jag gav dig tre stjärnor men annars är det ganska bra men det är inte riktigt vettigt när du inte behöver ladda om och handlingen är meningslös och när du klarar alla nivåer startar du bara om hela nivån igen och det är för lätt så jag gav det tre stjärnor
Välde Rolit Man Kan Göra Det När Man Har Tråkigt
Jag brukar älska det här spelet men jag älskar inte en sak. De är annonser. De är väldigt frustrerande. så åtgärda problemen med annonser
Killar det här spelet är enkelt, det är bara att nivå 148 är den sista nivån och jag rekommenderar att du stänger av wifi eller data så inga fler annonser:)
Inte ett roligt spel Jag har kanske fem saker att säga först är väl annonserna men vad kommer spelet att vara utan annonser blinka blinkning ändå den andra saken är att spelet är tråkigt som fan ingen annan skor som du och det är inte som en gratis roam-spel och allt du behöver göra är att bara skjuta dem och låt dem inte se dig i deras vita supertråkiga jag vill äta kom bara till nivå 50 och jag tog bort spelet som var det tredje jag tänkte säga fjärde sak är att utvecklare gör en uppdatering
Mycket bra och enkelt spel, allt du behöver göra är att trycka. Annonserna är okej, men det är värt att titta på dem, så ja. Det är bra att installera det!!!
Behå
Jag älskar spelet men det borde vara online. Jag vill spela det här spelet med riktiga människor, inte med datorn.
NERF Epic Pranks! Екшн nyyo
Underbart spel. Jag älskar animationen och danserna, även det finns mycket svart representation som du inte ser i många spel. Det är ganska lätt vilket jag tycker om när jag har en dålig dag.
Det är ett fantastiskt spel tills jag nådde nivå 161. Sedan fryser det bara och hänger sig när jag är på väg att vinna omgången. Jag har bara fastnat på den här nivån på grund av detta. Även om jag vill prenumerera på det här spelet så vågar jag inte det nu..
Det var kul, men det blev repetitivt väldigt snabbt även på dag ett. Den största nackdelen är att låsa upp allt du måste tvingas vara online och sedan titta på annonser. Varför kan vi inte låsa upp allt offline? Valfritt, jag vet, och du kan åtminstone spela det offline.
Det här spelet är roligt men halva skalet måste du titta på en video för det enda sättet att låsa upp nya vapen är att titta på en video och du kan få alla vapen jag en dag som jag gjorde. Häxan gör det tråkigt
Bra app men för mycket reklam
Det här spelet är så coolt och ibland är det på samma nivå