Post by miefwafinenpros on Feb 21, 2022 9:42:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flower Zombie War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flower Zombie War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ressurser ▞▞▞
▞▞▞ Flower Zombie War 2022 version ▞▞▞
Vel, spillet er det samme som Pvz 1, men jeg liker det, men tingen er at det er for vanskelig for meg
beklager, men jeg vil bare gi dette spillet med 3 stjerner fordi spillet hadde bare noen få planter og typer zombier, det vil være bra hvis spillet hadde flere planter og zombier og da vil det være forskjellige typer kart å spille på. Det er alt!
Var er rapporten bunnen fordi dette er en nock up av pvz
SLUTT Å KOPIERE PLANTER VS ZOMBIER
Dette spillet er forferdelig
Det er bra, jeg spiller alltid dette når jeg kjeder meg
beste offline spillet jeg liker dette spillet veldig godt
For mange annonser
Så dårlige annonser
Det er et bra spill enn pvz
Planten er så søt og jeg vil drepe alle zimbier
Dette spillet er fantastisk, det er som den virkelige planten vs zombier 🤩🤩🤩
Flower Zombie War حکمت عملی rof
Flower Zombie War Стратегије bso
Lep's World Z Arcade iev
Veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig utrolig spill og bra
DU NOOB,,, PLAGIARISME SPILL
Dette spillet er det kopierte spillet fra planter vs zombier
Thrix pogi
bra spill
For hardt
bestemor bestemor
Denne appen er et veldig bra spill som jeg har spilt siden denne gangen. Jeg er virkelig heldigvis👏👏👌Jeg vil virkelig si at du kan lage flere og flere spill som dette
Hans
Det er en rip off av pvz
jeg liker det fordi det er som PVZ
Jeg ønsket å gi 2½ stjerne, men alternativet er ikke tilgjengelig.. Jeg likte dette spillet fordi det bare er 46 MB siden jeg har lite plass igjen på mobilen og ikke har råd til PvZ-2 med 575 mb. Totalt sett er det et veldig attraktivt og nydelig spill 👍👍 men det eneste jeg ikke liker at jeg sitter fast på nivå 20 bare og kan ikke overgå det. Dessuten støtter dette spillet zombiene mer, så her er zombiene/skurken kraftigere enn FlowerPlants/helter, så jeg avinstallerer det. 😭🙁😥🙏
Planter vs zombier, forskjellige ting er alt
Det er en rip av ov Plants vs Zombies som er mye bedre enn dette
Kopi av pvsz
Flower Zombie War Strategiya uzmv
Flower Zombie War Strategie fkt
Flott. Enkelt.. neste installasjon
det er bortkastet tid, siden veksten av planteressurser er veldig sakte, pluss at det tar for mye tid å skaffe en annen ressurs som petato eller andre og innkommende zombier er veldig raske, men veksten veldig veldig sakte.
Zombien sine planter
Dårlig nok til at dette spillet er en total ripoff av Plants Vs. Zombier, men at det også er fryktelig en også. Teksten er intetsigende og limt rett fra oversettelsesprogrammet (det høres Yodaese ut, bare uten noen kul grunn), powerups er en spøk, annonser er overalt, ingen forbannet BAKGRUNNSSTØY! Dette spillet er en haug med søppel som selv zombiene ikke ville røre ved det!
God opplevelse i telefonen 😃
medkue togolj uzen dee
Zombier ,👻🌐👻👻👻☠️☠️👹👹
Dette spillet er bra akkurat som planter vs zombier. Morsomt å spille, men noen ganger kjedelig. Det er ok, men planter vs zombier er bedre
DET ER BARE EN KOPI AV PVZ
repeterende nivåer
Jeg liker det, men jeg trenger mer penger. Du bør gjøre noe sånt som at vi kan få penger hvis vi ser på reklame. Det er ikke noe sted vi kan få penger, så jeg ga 1 stjerne.
Det er et fint spill.
Dette spillet ser ut som pvz jeg elsker dette spillet jeg fikk ekte penger
Det er greit
Dette er bare en ripoff som pvz
Dette spillet er såååå fantastisk og underholdende, det er en tidsmorder og action fullpakket med morsomme, fantastiske IKKE kjedelige planter
Elsker det
Gd
Spillet er bra, men det lukkes stadig
Ser ut som planter vs zombier
Er ikke dette plagiat?
Det er flott, men ikke på engelsk, vennligst endre
Nei